گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
تحسین اقدام اخیر گام دوم انقلاب بوشهر توسط الهام میرزایی زاده (دبیر کمیته آموزش انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر)
بوشهر- دریاکنار- الهام میرزایی زاده، دبیر کمیته آموزش انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر، در اقدامی ارزشمند، از حمایت فعالان گام دوم انقلاب بوشهر از دولت وفاق ملی و تلاش‌های رئیس جمهور برای ایجاد همدلی و انسجام ملی قدردانی کرد.

میرزایی زاده با اشاره به بیانیه محسن حیدری، مسئول گام دوم انقلاب استان بوشهر، که در آن بر اهمیت مطالبات عمومی و بویژه جوانان نخبه تاکید شده است، این اقدام را گامی مهم در جهت تقویت همبستگی ملی دانست. وی با تاکید بر نقش جوانان نخبه در پیشرفت کشور، از تلاش‌های دکتر مسعود پزشکیان در این زمینه تقدیر کرد.

 دبیر کمیته آموزش انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر، همچنین بر اهمیت شعار "وفاق ملی" و ضرورت همکاری همه جانبه برای عبور از مشکلات و معضلات کشور تاکید کرد. 

 وی با اشاره به آمادگی فعالان گام دوم انقلاب بوشهر برای همکاری با دولت در تحقق اهداف توسعه و پیشرفت استان، این اقدام را نشانه‌ای از مسئولیت‌پذیری و تعهد این گروه نسبت به آینده کشور دانست.

 میرزایی زاده در پایان، از تلاش‌های همه عزیزانی که برای تکامل پروسه همبستگی ملی و گسترش فضای همدلی و انسجام سراسری تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و بر لزوم تداوم این مسیر تاکید نمود.

شناسه خبر : 17273
تاریخ : 1403/6/30 14:03:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5iwdsm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محسن حیدری، #الهام میرزایی زاده #گام دوم انقلاب

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.