آخرین اخبار
تحقق وعده حضرت حجت الاسلام والمسلمین اژیه ای ریاست محترم قوه قضاییه به مردم آبپخش  نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش افتتاح شد
‌ نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش با حضور فرماندار دشتستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل و معاونین ثبت اسناد و املاک استان و مسئولان شهرستان راه اندازی شد

محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهر آبپخش در پی سفر حضرت حجت الاسلام اژیه ای رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر و دیدار مردم این شهر با دکتر بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و درخواست های مردمی برای تاسیس نمایندگی در این شهر انجام پذیرفته است .

بزرگمهر افزود : با توجه به دستور دکتر بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای راه اندازی نمایندگی در این شهر ظرف مدت 15 روز این نمایندگی راه اندازی گردید .

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال در کنار دولت هستیم تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم ادامه داد: رییس قوه قضاییه بارها خدمت رسانی به موقع را تاکید کرده و افتتاح نمایندگی در شهر آبپخش نیز در این راستا بوده و خدمت صادقانه و سریع به مردم در اولویت است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: با هدف دسترسی سریع به خدمات ثبتی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مراجعان شهر آبپخش این نمایندگی راه اندازی شد.

عضو شورای قضایی استان افزود: با تلاش همکاران ثبت اسناد و املاک استان و پیگیری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و همکاری مسئولان شهرستان شهروندان از این پس برای امور ثبتی می‌توانند به این نمایندگی مراجعه کنند.

بزرگمهر در خصوص ارائه خدمات در این نمایندگی ، بیان کرد: استقبال شهروندان از خدمات این نمایندگی از جمله ،صدور اسناد کشاورزی و مسکونی ،تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ در تخصیص نیروی انسانی و امکانات به این نمایندگی بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه آبخش یکی از بزرگترین نخلستان های جنوب کشور را داراست افزود : جلساتی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان در خصوص ترغیب مردم و بخصوص کشاورزان برای اخذ سند حدنگاری اراضی کشاورزی برگزار شد که انتظار می‌رود با حمایت کلیه مسئولان در ماه‌های آتی شاهد آمار خوبی در این زمینه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 13877
تاریخ : 1402/11/22 15:34:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZPCTQE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #Bnثبت اسناد و املاک #آبپخش #فرماندار دشتستان #افتتاح #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.