گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تخفیف عوارض شهرداری بردستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر
باتوجه به فرارسیدن دهه فجر و اعلام تصمیمات شهرداری بردستان، اعلام شد: شهرداری تصمیم به اعمال تخفیفات 30 درصدی در عوارض مختلف نموده است. این تخفیفات شامل عوارض زیربنای مسکونی، مازاد بر تراکم، انواع پذیره، عوارض نوسازی سالیانه و عوارض صنفی می‌شود.

 

با این تصمیم، شهروندان محترم قادر به بهره‌مندی از تخفیفات ویژه 30 درصدی در عوارض زیربنای مسکونی خواهند بود. این تخفیفات با هدف تشویق شهروندان به ساخت و نوسازی مسکن‌های خود و افزایش تعداد مسکن‌های موجود در شهر ارائه می‌شود.

علاوه بر این، تخفیفات 30 درصدی هم در مورد عوارض مازاد بر تراکم اعمال خواهد شد. این تخفیفات به هدف تشویق به استفاده بهینه از فضاهای شهری و کاهش تراکم در مناطق مختلف شهر صورت می‌گیرد.

تخفیفات ویژه 30 درصدی برای عوارض پذیره نیز ارائه می‌شود. این تخفیفات به منظور تسهیل برای افراد و شرکت‌هایی که نیاز به دریافت مجوزهای پذیره دارند، اعمال می‌شود.

علاوه بر این، شهرداری بردستان تصمیم گرفته است تخفیفات 30 درصدی در عوارض نوسازی سالیانه ارائه دهد. این تخفیفات به منظور تشویق مالکان ملک‌ها و ساختمان‌های قدیمی به انجام بهبود و نوسازی‌های لازم برای حفظ زیبایی و ایمنی شهر ارائه می‌شود.

در نهایت، تخفیفات 30 درصدی نیز در مورد عوارض صنفی اعمال خواهد شد. این تخفیفات به هدف تشویق بیشترین فعالیت و توسعه در بخش‌های صنعتی و تجاری شهر ارائه می‌شود.

با اعلام این تخفیفات 30 درصدی، شهرداری بردستان امیدوار است که با حمایت از شهروندان و کسب‌وکارها، بهبودی چشمگیری در کیفیت زندگی شهروندان را فراهم کند و به توسعه شهری و افزایش رفاه اجتماعی کمک کند.

شناسه خبر : 13958
تاریخ : 1402/11/25 08:12:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C2QZMX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عوارض صنفی #تخفیف #شهرداری بردستان #دهه مبارک فجر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.