گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تخلف آشکار مدیرعامل صباانرژی و‌مدیرعامل جم‌پیلن
علیرضا زمان پور طی نامه ای از شرکت‌ زیرمجموعه خود یعنی پتروشیمی جم پیلن خواست که مابه التفاوت سود بانکی سود خود را به شرکت پتروشیمی مسجدسليمان واریز کنند

پرداخت مابه التفاوت سود شرکت پتروشیمی جم پیلن به شرکت پتروشیمی مسجدسليمان از آن دسته دستورات ملوکانه است.

به گزارش قطب انرژی؛ علیرضا زمان پور طی نامه ای از شرکت‌ زیرمجموعه خود یعنی پتروشیمی جم پیلن خواست که مابه التفاوت سود بانکی سود خود را به شرکت پتروشیمی مسجدسليمان واریز کنند. 

در این خصوص کاری به دور زدن قانون بانک داری اسلامی و مصوبات بانکی در مورد سقف سود بانکی نداشته و موضوع بحث دستور علیرضا زمانپور بوده که علت آن نهفته است و فشارهای وی در این خصوص منجر به استعفای رئیس هیئت مدیره پیشین جم پیلن شده است.

گویا مدیرعامل صباانرژی آنچنان در این تصمیم خود مصمم بود و میخواست به آن جامه ی عمل بپوشاند که شرط مدیرعاملی رضا گنجی را تمکین از این دستور عنوان کرد.

لباسی که پارچه ش حاصل زحمات دیگرانی است که خودشان از پوشیدنش محروم هستند. دادن هزار میلیارد سود از پتروشیمی جم پیلن به پتروشیمی مسجد سلیمان 

دستوری که تبعات منفی زیادی به همراه داشت و البته قرار بود این مابه التفاوت سود پس از یک‌ماه به حساب شرمت جم پیلن باز گردد و‌ تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است.

اکنون باید پرسید که چرا مسئله ای که با آن مخالفت می شود و حتی منجر به استعفای رییس هیئت مدیره سابق شرکت جم‌پیلن شده اینگونه مورد اصرار علیرضا زمان پور و البته مورد تمکین رضا گنجی صورت گرفته است.

پشت پرده های این زد و بند تا چه اندازه به نفع علیرضا زمان پور و رضا گنجی بوده سوالی است که احتمالا دستگاه های نظارتی بایستی پاسخش را مطالبه کنند./قطب انرژی

شناسه خبر : 16308
تاریخ : 1403/5/22 09:00:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tc8bhJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پتروشیمی #صبا انرژی #جم پیلن #پتروشیمی جم #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.