گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تدوام فعالیتهای دامپزشکان در مناطق محروم استان بوشهر
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: خدمات درمانی رایگان دامپزشکان در مناطق کمتر توسعه یافته استان همچنان در حال انجام است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر در گفتگویی اظهار داشت: در کنار برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات رایگان اعم واکسیناسیون دامها، سمپاشی دام و اماکن دامی و آموزش و ترویچ در حال انجام خدمات درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان هستیم.

 مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از تشکیل اکیپ های درمانی دامپزشکی بخش دولتی جهت ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: این فعالیت که از دیماه سال گذشته بصورت سازمان یافته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و به دنبال آن هستیم در موازات انجام امور اجرایی سازمان دامپزشکی با تشکیل اکیپ های درمانی دامپزشکی خدمات خود را در مناطق کمتر توسعه یافته افزایش دهیم و در این راه علاوه بر برنامه ریزی های انجام شده نیازمند همکاری های دستگاههای اجرایی مرتبط نیز هستیم.

وی گفت: در این طرح از ظرفیت دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی استفاده شده و درمان دام در مناطق صعب العبور و مناطقی که دسترسی به دامپزشک برای روستائیان و عشایر ممکن نیست انجام می‌شود.

 

شناسه خبر : 15262
تاریخ : 1403/2/22 11:45:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WVR7iy
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اداره کل دامپزشکی #مهدی تنگستانی #دامپزشکی #خدمات درمانی رایگان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.