گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تردد روان در ۵ محور منتهی به شمال کشور
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور در روز دوم دی ماه را اعلام کرد که بر اساس آن، تردد در محور‌های شمالی کشور روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گزارش دریاکنار، مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی اعلام‌کرد؛ در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محور هراز دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن ترافیک سنگین برقرار است.

بر اساس این گزارش، در برخی از محور‌های استان‌های تهران، آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان، کردستان، مرکزی، لرستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

یادآور می‌شود محور‌های سرو آباد-پاوه، سی سخت-پادنا و گنجنامه-تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

 

منبع: وزارت راه و شهرسازی

 
شناسه خبر : 13039
تاریخ : 1402/10/2 07:59:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aoK47s
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مرکز مدیریت راه‌های کشور #تردد #ترافیک #محور #شمال کشور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.