آخرین اخبار
تعامل و همکاری بین سه شرکت بزرگ پارس جنوبی در مسیر شکوفایی تولید
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست مشترک با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس گفت: تعامل و همکاری سه شرکت کلیدی پارس جنوبی ( سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس) مسیر تولید و محصولات جانبی را هموار کرده است.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تبریک به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و با استقبال از برگزاری این نشست ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کارگروه‌ها و برگزاری نشست‌های مشترک، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ابتدا، ایجاد فضای تعامل و همدلی بین سه شرکت مهم منطقه ( سازمان منطقه ویژه پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس ) بوده و مسیر را برای تولید پایدار گاز و محصولات جانبی اکنون هموار شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه تاکید کرد: اولویت نخست تولید پایدار گاز است، مدیران و کارکنان هر سه شرکت پارس جنوبی در جهت رفاه و آسایش هموطنان عزیزمان جهت ورود به فصل سرد سال در امادگی کامل هستند.

اسدی گفت: امید داریم این جلسات در سطح بیان مسائل مهم و کلیدی فنی و غیرفنی در بین مدیران این دو شرکت ( مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس) در کوتاهترین بازه زمانی ممکن حل و فصل گردد و افق روشن به سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

وی ادامه داد: همه ما در هرکجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم بکار بگیریم

شناسه خبر : 3788
تاریخ : 1401/7/28 18:10:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0clrKi
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پاررس #مجتمع گاز پارس جنوبی #تعامل وهمکاری بین سه شرکت #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.