گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعداد مشاورین استاندار بوشهر بیشتر از سقف مجاز!!
از آنجایی که مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، وزرا، رؤسای سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس‌جمهور، استانداران و رؤسای مؤسسات دولتی با گستره کشوری مجازند حداکثر ۵ نفر را از طریق احکام انشائی یا ابلاغ داخلی به عنوان «دستیار» یا «مشاور» تعیین کنند.

سردار محمدی زاده (استاندار بوشهر) در احکامی جداگانه هشت مشاور یعنی 3 مشاور بیشتر از حد مجاز با نام های 1.اسماعیل بازدار (مشاور استاندار بوشهر خود در امور اهل سنت) 2.حیدر عباس‌زاده (مشاور استاندار بوشهر در امور انتظامی و امنیتی) 3. روح الله اسماعیلی (مشاور استاندار بوشهر در امور مردمی سازی دولت) 4. عبدالحسن بهرامی (مشاور استاندار در امور فناوری و شرکت های دانش بنیان) 5.علیرضا تقوی‌نیا (مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان) 6. علیرضا یزاف (مشاور استاندار در ترویج فعالیت های قرآنی) 7.موسی کمالی (مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت) 8. یوسف دشتی (مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران) معرفی نموده اند و به نحوی بخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور در این خصوص نادیده گرفته شده است.

این درحالیست که مشاور نهم ایشان یعنی سید محمد هاشمی فرد در امور آموزشی و پژوهشی نیز پس از معرفی از این امر استعفا داده اند.

بخشنامه مذکور به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه و تجارب متخصصین و ایجاد زمینه مشارکت آنها در بهبود تصمیم‌سازی‌ها در قالب الحاقیه به بخشنامه شماره ۷۰۷۸۳۲ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ سازمان ادای و استخدامی کشور صادر شده و تصریح دارد انتصاب مشاور و دستیار در هر یک از دستگاه‌های مشمول باید در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و با رعایت شرایط ذیل انجام شود:

اول آنکه «وظایف تعریف شده برای افراد مذکور عیناً وظایف جاری یک پُست یا واحد موجود در نمودار سازمانی یا دربرگیرنده بخش عمده آن نباشد»؛ دیگر آنکه «در خصوص این دسته از افراد پُست جدیدی ایجاد نشود» و نکته آخر اینکه «این ابلاغیه به صورت زمان‌دار و با تعیین دقیق وظایف و مسئولیت‌ها صادر شده و متن ابلاغیه نیز در صفحه اصلی درگاه‌های اطلاع‌رسانی مربوط منتشر و در دسترس عموم قرار گیرد».

شناسه خبر : 9336
تاریخ : 1402/4/15 08:50:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VeIwSY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار #مشاور #رئیس‌جمهور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.