آخرین اخبار
تعلق وام ساخت مسکن به همه سازندگان نهضت ملی مسکن
سرپرست بانک مسکن گفت: به هر طرحی که از ابتدای طرح نهضت ملی شروع شده وام ۵۵۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد که این رقم هم به طرح‌های جدید پرداخت می‌شود هم به طرح‌هایی که از قبل شروع شده است

سرپرست بانک مسکن گفت: به همه دریافت کنندگان وام مسکن که پیشتر تسهیلات مسکن این بانک به حساب آن‌ها واریز شده تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. به گفته عسکری وام ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن به همه طرح‌های نهضت ملی که از قبل آغاز شده و نیز طرح‌های جدید پرداخت می‌شود.

سرپرست بانک مسکن افزود: تا کنون ۸۳ هزار میلیارد تومان قرارداد در بانک مسکن برای طرح‌های مسکنی منعقد شده و به طور متوسط تسهیلاتی که به این طرح‌ها پرداخت شده ۳۳۰ میلیون تومان است.

عسکری جمع سقف اعتبار برای تامین تسهیلات دو سال (سال اول جهش تولید یعنی از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ وسال دوم جهش تولید یعنی از شهریور ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲) برای ۲۴۵ هزار واحد را ۸۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که تا الان تامین مالی شده است.

شناسه خبر : 8335
تاریخ : 1402/3/8 20:08:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C27mZx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بانک مسکن #مسکن #وام #ساخت مسکن #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.