گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تعلیق پروژه‌های مالی به دلیل قطعی اینترنت
براساس برنامه ریزی ها قرار بود تا امسال دو برنامه ویژه آماده کنیم، اما متأسفانه با اتفاقات پاییز امسال و اختلال اینترنت و مشکلاتی از این دست مانع از رسیدن آن به این رویداد شد

تعلیق پروژه‌های مالی به دلیل قطعی اینترنت

 

 

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با همکاری مرکز فابا و با حضور مدیران دولتی و بخش خصوصی فعال در حوزه های مالی، بانکی، پرداخت و نوآوری امروز ۲۶ دی‌ماه در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار شد.

 

محمدمراد بیات، مدیرعامل فابا ضمن اشاره به ضرورت درک نیازهای روز در حوزه صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری این نیازها را نام برده و افزود: این رویداد در هیچ شرایطی صاحبان کسب‌وکارها را تنها نگذاشته و نمی‌گذارد، چه در ایام اعتراضات بنزینی، چه در ایام کرونا و چه حوادث تلخ امسال در کنار شما بوده و از این پس نیز خواهد بود.

 

بیات در بخشی از سخنان خود گفت: «براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود تا امسال دو برنامه ویژه آماده کنیم، یکی بخش متاورسی و دیگری تلویزیون تعاملی و بین‌المللی Transaction TV اما متأسفانه با اتفاقات بد پاییز امسال و اختلال اینترنت و مشکلاتی از این دست مانع از رسیدن آن به این رویداد شد. همچنین قرار بود امسال طرح اولیه یکی از بزرگترین پروژه‌های تاریخ صنعت مالی، بانکی، و فناوری را تحت عنوان «مرکز جهانی کسب‌‌وکارهای مالی و فناوری ایران» را رونمایی کنیم. این پروژه می‌تواند کانونی برای اقتصاد دیجیتال باشد که باز حوادث امسال آن را به تأخیر انداخت. اما در آینده نزدیک این طرح اجرایی خواهد شد.»

 

 

 

شناسه خبر : 5289
تاریخ : 1401/10/27 10:15:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FcqvZd
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فیلترینگ #آسیب های اقتصادی با فیلترینگ #متاورس #تلوزیون بین المللی #تورم #اقتصاد #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.