آخرین اخبار
تعیین سهم وزارت‌خانه‌های راه و دفاع برای اجرای طرح آزادراه شیراز – بوشهر
اعضای کمیسیون عمران مجلس سهم وزارت‌خانه‌های دفاع، وزارت راه و سایر مجموعه‌ها را از اجرای طرح آزادراه شیراز – بوشهر را تعیین کردند.

نشست کمیسیون عمران مجلس در خصوص بررسی مدل مالی تامین اعتبار آزادراه شیراز – بوشهر با حضور محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، خیر الله خادمی معاون شرکت‌های زیرساخت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی وزارت دفاع، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و نیز معاونین عمرانی استانداری‌های فارس و بوشهر و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در جلسه سهم وزارت دفاع ۳۰ در صد و سهم وزارت راه و شهرسازی ۵۰ درصد و سهم سایر مجموعه‌ها ۲۰ درصد از اجرای طرح مذکور تعیین شد و در صورتی که امکان افزایش و تغییر سهم سایر مجموعه‌ها وجود داشته باشد، از سهم وزارت دفاع کسر خواهد شد. همچنین مقرر شد تمامی مسیر در قالب یک قرارداد تعیین تکلیف شد و ۵۶ کیلومتر از سمت استان فارس و ۵۵ کیلومتر از سمت بوشهر در فاز اول اجرا در اولویت قرار بگیرند.

در این جلسه هم چنین مقرر شد وزارت راه ظرف مدت دو هفته نسبت به تنظیم تفاهم نامه مشارکت و ارسال آن پس از تعیین تکلیف سایر شرکا به هیئت دولت اقدام نماید. نمایندگان مردم استان‌های فارس و بوشهر موضوع جلب مشارکت سایر مجموعه‌ها را ظرف مدت دو هفته پیگیری خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری میزان

شناسه خبر : 13202
تاریخ : 1402/10/12 13:14:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aUvZKI
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تعیین سهم #وزارت‌خانه‌های راه و دفاع #آزادراه #شیراز #بوشهر #اعضای کمیسیون عمران #مجلس

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.