آخرین اخبار
تغییر و تحول در معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر
آیین تودیع و معارفه معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، طی آیینی با حضور مدیرکل، معاونین اسبق و جدید مدیر کل، نماینده حراست و همه کارمندان این اداره کل مراسم تکریم، تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع، سرپرست معاونت هنری و سینمایی، دستیار مدیرکل و مسئول پیگیری امور شهرستان بوشهر، مدیر روابط عمومی، مدیرامور سینمایی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم و تشکر از زحمات و خدمات سالیان خدمت لیلا امیری معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، علی دبیری به عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت و منابع و محمدحسین زندویان معاون اسبق هنری و سینمایی این اداره کل، معصومه عباسی به عنوان سرپرستی معاونت هنری و سینمایی جدید این اداره کل معرفی شدند.

همچنین در این مراسم محمدصادق زنده بودی به عنوان رئیس امور سینمایی و محمدحسین زندویان به عنوان دستیار مدیرکل و مسئول پیگیری امور شهرستان بوشهر منصوب شدند.

 

شناسه خبر : 3070
تاریخ : 1401/6/7 05:24:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/84v9DF
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نشریه دریاکنار #اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر #تودیع #معارفه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.