آخرین اخبار
💢 تفاهم نامه همكاري آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم پزشكي استان بوشهر منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با هدف راه اندازي مركز آموزش فني و حرفه اي جوار در بيمارستان خليج فارس و برگزاري دوره هاي نوين مهارتي در حوزه پزشكي منعقد شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، سعيد كشميري رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان بوشهر در آئين امضا اين تفاهم نامه همكاري، گفت: تربيت نيروي ماهر مورد نياز دانشگاه علوم پزشكي استان  از مهترين برنامه هاي اجرايي اين تفاهم نامه همكاري است.
وي با بيان اينكه استاندارد هاي نوين آموزش و مهارت با همكاري دانشگاه علوم پزشكي درسطح استان تدوين خواهد شد، افزود: برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی و به منظور بهره برداری بهتر از توان علمی و امکانات، اعم از فضا و تجهیزات آموزشی موجود در موسسات آموزشی و پژوهشی استان بوشهر این تفاهم نامه به امضاء رسیده است.
كشميري با بيان اينكه اولين مركز جواركارگاهي آموزش فني و حرفه اي در حوزه تعمير تجهيزات پزشكي در استان بوشهر راه اندازي مي شود،افزود: با راه اندازي اين مركز و تربيت نيروي ماهر در اين حوزه صرفه جويي بسيار زيادي در تعمير تجهيزات پزشكي بيمارستان هاي استان صورت خواهد گرفت.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان بوشهر پرورش منابع انسانی توانمند و کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای در حوزه تعمير تجهيزات پزشكي را از اهداف مهم اين تفاهم نامه دانست و اظهار داشت: این تفاهم نامه ، امکان استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان و فناوران  دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای را فراهم می آورد.
مدير كل آموزش فني و حرفه اياستان بوشهر هم با بيان اينكه اولين مركز جوار كارگاهي در حوزه تجهيزات پزشكي در كشور در استان بوشهر راه ا ندازي خواهد شد،گفت:فني و حرفه اي تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا ضمن تربيت نيروي ماهر مورد نياز جامعه سلامت ،زمينه را براي برگزاري دوره هاي نوين آموزشي در حوزه پزشكي با همكاري دانشگاه علوم پزشكي در استان محيا سازد.
عبدالمجيد دراهكي از تدوين بيش از 20 استاندارد آموزشي در حوزه پزشكي و سلامت با همكاري كارشناسان و متخصصان دانشگاه علوم پزشكي در استان در آينده نزديك خبر داد و افزود: هم افزایی آموزش فني و حرفه اي و دانشگاه علوم پزشكي  به عنوان نقطه عطفی در ایجادتربيت نيروي ماهر در حوزه سلامت در استان است که این مسئله می تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود.

شناسه خبر : 853
تاریخ : 1400/6/17 06:23:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rxkf0Q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.