آخرین اخبار
تقدیر از مسئولین روابط عمومی ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستان های تابعه بوشهر
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مسئولین روابط عمومی ادارات صمت شهرستانهای تابعه تقدیرکرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در جلسه ای به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها باید با توجه به اهداف و سیاست های مهم سازمانی از طریق اطلاع رسانی مستمر در قالب محتوای گوناگون افکارعمومی را اقناع کنند.

 

صفوی با اشاره به نقش مهم روابط عموم دردستگاه اجرایی تاکید کرد: اقدامات و فعالیت های متعددی در حوزه ادارات صمت شهرستانها انجام می شود که بایستی با کمک مسئولین روابط عمومی به صورت کمی و کیفی و به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی و منعکس شود.

 

وی عنوان کرد: روابط عمومی در شهرستانهای تابعه باید بصورت فعال و بروز در کنار رئیس اداره مربوطه تلاش و کوشش مظاعف نموده و با حس کنکاش گری نسبت به دریافت انتظارات و خواسته های ذینفعان حوزه صمت همیشه پاسخگو باشد .

مدیر کل صمت استان با اشاره به اینکه وظایف و ارائه خدمات در حوزه صنعت، معدن وتجارت در جامعه بسیار مهم و حائز اهمیت است افزود: کمک برای تقویت امکانات و تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی ها در ادارات صمت شهرستانها به منظور اهمیت عملکرد فعالیت آنان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی دراولویت برنامه های اداره کل صمت استان طی سالجاری خواهد بود.

 

در این جلسه مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان بوشهر گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در ادارات صمت شهرستانهای تابعه ، اکثر مسئولین روابط عمومی چند وظایفی در انجام امورات مربوطه هستند که این امردر برخی مواقع باعث کاهش عملکرد اطلاع رسانی خواهد شد . 

 

محمد مهدی مبارکی در حاشیه این جلسه افزود: پیگیری و تلاش لازم در جهت تقویت نیروی انسانی و توسعه ابزارهای مورد نیاز روابط عمومی ها در شهرستانها از طریق اداره کل صمت استان بصورت مداوم انجام خواهد شد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم .

 

مبارکی عنوان کرد: ، مسئولین روابط عمومی صمت شهرستانهای تابعه با وجود برخی مسائل و مشکلات موجود باید تلاش و کوشش بیشتر با استفاده از ابزارهای رسانه ای نسبت به اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات شاخص و مهم اداره مربوطه به مخاطبان و عموم مردم داشته باشند .

 

در پایان جلسه به پاس قدردانی از زحمات مسئولین روابط عمومی صمت درمرکز استان و شهرستانها لوح تقدیر اهداء شد.

شناسه خبر : 8176
تاریخ : 1402/3/1 16:21:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/x0IDj4
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تقدیر #روابط عمومی #شهرستان #تابع #بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.