آخرین اخبار
تقدیر استاندار بوشهر از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای/ پروژه ها تسریع می شود
استاندار بوشهر از تلاش های پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر درخصوص اعزام زائران اربعین حسینی و اجرای پروژه های شاخص در هفته دولت تقدیر کرد.

دکتر احمد محمدی زاده با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و نشست با کارکنان آن گفت: جابجایی قریب 35 هزار زائر اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام شاخص و مهمی بود که با ایمنی و کمترین تاخیر صورت گرفت.
محمدی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره برداری آسفالت آخرین روستای بالای 50 خانوار استان در هفته دولت امسال یادآور شد: این اداره کل در هفته دولت پروژه های شاخصی از جمله آسفالت باقی مانده محور ریز- سرچشمه داشت که از نظر شاخص راه دسترسی مناسب برای روستاهای بالای 50 خانوار جزو استان های برتر کشور گردید.
نماینده ارشد دولت در استان بوشهر بر ضرورت کوتاه شدن زمان تکمیل پروژه های راهداری در استان تاکید کرد و گفت: سرعت در اجرای پروژه ها ضمن اینکه از هزینه های اضافه پیشگیری می کند، کام مردم و جامعه هدف را از خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی سیزدهم شیرین می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش 40 درصدی در ورود و خروج خودرو در استان بوشهر طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مهم نشانه حرکت رو به رشد استان می باشد و باید تقویت شود.
استاندار بوشهر همچنین بر تقویت و حمایت از بخش خصوصی در فعالیت های این اداره کل تاکید کرد.
*فعالیت جهادی راهداران استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: در بازدید از جاده ها، شاهد فعالیت های جهادی و حضور به موقع راهداران در حوادث هستیم.
مهندس محمدهادی رستمیان افزود: راهداران در سرما و گرما فعالیت دارند و همایش بزرگ اربعین حسینی جلوه فعالیت این عزیزان بود که با کیفیت و ایمنی خوب اجرا شد.
رستمیان با قدردانی از خدمات فعالان این حوزه عنوان کرد: نبض توسعه اقتصادی، زندگی و رفاه مردم وابسته به صنعت حمل و نقل است از این‌رو باید بستر مناسب برای فعالیت فعالان این حوزه فراهم شود.
وی رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر را از جمله برنامه هایی دانست که باید همواره به طور جدی مورد توجه باشد.
*اعزام زائران اربعین، مدال افتخار راهداری و حمل و نقل جاده ای
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در دولت مردمی سیزدهم شاهد ارتقای 15 پله ای این اداره کل بودیم، طوری که در آخرین ارزیابی رتبه سوم کشور کسب کرده و در برخی حوزه ها نظیر راه روستایی، مدیریت راهها و ایمنی راهها جزو برترین ها در کشور محسوب شد.
عبدالکریم اخترشناس ادامه داد: در هفته دولت سالجاری 56 پروژه با اعتبار بیش از 500 میلیارد تومان توسط این اداره کل افتتاح یا اجرا شد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای ایفا می کند.
اخترشناس همچنین اعزام ایمن زائران اربعین حسینی در سالجاری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: خدمات دهی به زائران در این ایام جزو افتخارات همکاران ماست و انرژی مثبتی برای فعالیت در طول سال محسوب می شود.
در حاشیه این نشست، از تلاش های پرسنل در طرح اعزام اربعین، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان، شرکت ها و رانندگان برتر در این حوزه تقدیر شد.
همچنین استاندار بوشهر و معاون عمرانی وی از مرکز مدیریت راههای استان بازدید کرده و از نزدیک روند خدمت رسانی همکاران این بخش را ارزیابی کردند.

 

شناسه خبر : 11151
تاریخ : 1402/6/28 17:53:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0k3Bh1
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تقدیر #استاندار #راهداری #حمل و نقل جاده ای #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.