آخرین اخبار
تقدیر فرمانده بسیج آپادانا از حضور مردم و مسئولان در یادواره سرداران شهید بیژنی در منطقه پارس
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آپادانا و دبیر یادواره سرداران شهید بیژنی پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، باصدور پیامی از حضور شایسته آحاد مردم و مسولان در یادواره سرداران شهید بیژنی در منطقه پارس تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید و سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

برگزاری یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یاد و نام شهدا، که نقطه روشنی است تا ما را با اصل و هدف غایی خود آشنا کند، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروزه فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتراز شهادت نیست.

به لطف ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و هدایت نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و با استمداد از ارواح مطهر امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، نخستین یادواره سرداران رشید سپاه ولایت شهیدان حسن و غلامرضا بیژنی در منطقه پتروشیمی عسلویه تجلی یافت.

برخود لازم میدانم به عنوان خادم و دبیر یادواره سرداران شهید بیژنی شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس، از حضور محترم خانواده سرداران شهید بیژنی، خانواده های معظم شهدا، مدیر عامل و مدیران شرکت پتروشیمی آپاداناخلیج فارس، فرماندهی و اعضای محترم سپاه ناحیه عسلویه، فرماندهی و اعضای محترم حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی، ائمه جمعه و جماعات، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی، مدیران محترم نهادهای دولتی، اصحاب محترم رسانه، بسیجیان،ایثارگران ،جانبازان، بسیج خواهران و همه ی مردم ولایی و ارادتمندان به شهدا و ارزش های فنا ناپذیر انقلاب الهی اسلامی که قبول زحمت فرمودند و محفل ما منور ساختند تقدیر و تشکر داشته باشم.

امید که شفاعت حضرت سیدالشهداء (ع) و همه شهدا شامل حال ما شود و توفیق داشته باشیم پاسداران و حافظان خوبی برای این ارزش های فناناپذیر باشیم.

 

                               منصور صفایی دبیر نخستین یادواره سرداران شهید بیژنی در منطقه پتروشیمی عسلویه پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

 

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب
سایت واتساپ | سروش | تلگرام | لینکدین  | ایتا بله اینستاگرام روبیکا |

شناسه خبر : 9570
تاریخ : 1402/4/24 15:39:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hkAjMa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شهید #شهادت #یادواره #پتروشیمی آپادانا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.