آخرین اخبار
تقدیر معاون وزیر نفت از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی گاز ایران برای بازسازی خطوط لوله آسیب دیده از انفجار تروریستی
اقدامات فوری و موثر کلیه همکاران گرامی در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور به ویژه تلاش شبانه‌روزی همکاران گرانقدر در شرکت انتقال گاز ایران برای جلوگیری از بروز اختلال در روند خدمت رسانی به هموطنان قابل تقدیر است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی از تلاش‌های همکاران در صنعت نفت و گاز به ویژه همکاران گرانقدر در شرکت انتقال گاز ایران که مانع از بروز اختلال در حدمت رسانی به هموطنان شدند تشکر کرد. متن پیام معاون وزیر نفت به شرح زیر است؛

«مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ» امام رضا (ع)

هركه از عمل نیک مردم تشكر نكند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشكّر نكرده است.

«دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ایجاد تنش، ناامنی، تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم استفاده می‌کنند و برای رسیدن به این هدف پلید به هیچ یک از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و امنیت انسان‌ها را قربانی منافع ددمنشانه خود می‌کنند. در برهه کنونی نیز، در آستانه برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و در پی حضور حماسی و معنادار هم‌وطنان عزیز در راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم با هدف القاء ناکارآمدی و ایجاد نارضایتی عمومی و به تبع آن تاثیرگذاری بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، در بسته‌ای عملیاتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای، بامداد چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه، در اقدامی تروریستی، خطوط لوله سراسری انتقال گاز را آماج هدف شوم خود قرار دادند. لیکن مردمان هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی دوشادوش خدمتگزاران همانند گذشته تمام نقشه‌ها و آرزوهای شوم آنان را نقش بر آب کردند.

اینجانب اقدامات فوری و موثر کلیه همکاران گرامی در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور به ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت انتقال گاز ایران برای جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز را ارج نهاده و از تلاش شبانه‌روزی آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید دارم این‌گونه حوادث، در کنار درس‌آموزی‌ها و تجربه‌اندوزی‌ها، اصول مدیریت موثر بحران‌ها را در کلیه سطوح کارکنان تقویت و تحکیم کرده و عزم ما را در جهاد ارزشمند تامین پایدار انرژی مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی و کشور عزیزمان، راسخ‌تر نماید. از درگاه خداوند متعال سلامت، پایندگی و توفیق تداوم خدمت به ایران عزیز اسلامی را برای همگان خواهانم.»

مجید چگنی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

شناسه خبر : 14057
تاریخ : 1402/11/30 05:52:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4dwxWb
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تقدیر معاون وزیر نفت #کارکنان #شرکت ملی گاز ایران #بازسازی خطوط #انفجار تروریستی #شرکت انتقال گاز ایران #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.