گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تقدیراز بانوی ملی پوش بوشهری توسط سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان
محبوبه دهقانی گلر ملی پوش بوشهری تیم ملی فوتبال و تنها لژیونر استان در لیگ ترکیه با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست با اشاره به موفقیت ، احترام و پایبندی به حجاب اسلامی در لیگ ترکیه گفت : اداره کل ورزش و جوانان موفقیت این بانو با استفاده از اراده وانگیزه بسیارقوی وتلاش مستمر درکنار پایبندی واحترام به افکارواعتقادات مردم کشورعزیزمان ایران را مایه سربلندی وافتخار استان بوشهر دانست

یاسر جمالی بیان کرد : حضور یک بانوی ملی پوش بوشهری در لیگ ترکیه باعث انگیزه و جهشی در سایر بانوان فوتبالیست استان شده است که با تلاش فراوان در جهت پیشبرد اهداف خود بتوانند به درجات بالایی از کیفیت فنی ورزشی وهمچنین باعث امیدواری وایمان به رسیدن به قله های بزرگ قهرمانی واخلاقی شده است.

وی گفت : ما بعنوان متولی ورزش استان از هیچ کوششی برای پیشرفت و تحقق سند تحول و توسعه ورزش در استان مضایقه نخواهیم کرد و همیشه حامی ورزشکاران استان هستیم که با انسجام ، تلاش مستمر به سمت تحقق آرمان‌های این نظام و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان پیش بروند.

در پایان این نشست توسط سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از خانم دهقانی تقدیر شد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10945
تاریخ : 1402/6/19 11:24:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ucWjij
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ورزش #بانوی ملی پوش #فوتبال #سرپرست اداره کل ورزش و جوانان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.