آخرین اخبار
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند زمان ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

 سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش سال ۱۴۰۱ و تمدید مجدد مهلت ثبت نام این آزمون را اعلام کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش «ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» در سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند زمان ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند. باتوجه به اصلاحیه اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

شناسه خبر : 6166
تاریخ : 1401/12/21 05:38:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Hx3IAo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آزمون استخدامی #آموزش و پرورش #سازمان سنجش #آموزگار ابتدایی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.