آخرین اخبار
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی سال ۱۴۰۲ تا چهاردهم آبان تمدید شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در ۱۴۰۲/۰۸/۰۳، با توجه به اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۰۸/۰۹) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بنابراین متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

شناسه خبر : 12131
تاریخ : 1402/8/9 20:03:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iZeDhi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان سنجش #پروانه کارگزاران #گمرک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.