آخرین اخبار
💢توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک‌معیشتی به کمتر برخورداران استان
بسیج سازندگی استان بوشهر به‌مناسبت دهه امامت و ولایت ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک‌معیشتی را تهیه و از امروز میان خانواده‌های کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌کند.

 مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر در کنار محل بارگیری این بسته‌های برای فرستادن به شهرستان‌های استان به خبرنگار ما گفت: بخشی از مأموریت سازمان بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی است، و در شرایط غیرعادی مانند سیل و زلزله و در این دو سال، کرونا، برای حمایت افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده وارد عمل می‌شود.
 
ذوالفقار عباسی‌فر افزود:  از آغاز همه‌گیری کرونا تا کنون، بسیج سازندگی استان بوشهر بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی را با همکاری نیکوکاران و نهاد‌های حمایتی تهیه و در مناسبت‌های مختلف با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج به افراد شناسایی‌شده تقدیم شده است.
 
او اضافه کرد: به‌مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت نیز ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک‌معیشتی تهیه شد که از امروز با رعایت عزت و احترام میان خانواده‌های کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در ۱۰ شهرستان استان توزیع می‌شود.
 
این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و سویا است.

شناسه خبر : 722
تاریخ : 1400/5/4 10:35:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qYtnzp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.