آخرین اخبار
💢توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی ببن مددجویان کمیته امداد امام خمینی در ماه رمضان
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ماه رمضان کمیته امداد توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی خشک و جذب ۶ هزار حامی برای ایتام را در برنامه دارد.

احمد لطفی بیان کرد: امسال هم همانند پارسال با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان، برنامه‌های کمیته امداد با افتتاح ۲۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم، توزیع بیش از ۵۰ هزار سبد غذایی خشک و جذب ۶ هزار حامی برای ایتام از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه رمضان با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: با راه اندازی ۲۰ آشپزخانه در همه شهرستان‌های استان، روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع می‌شود که برنامه داریم تا پایان ماه مبارک بیش از ۶۰۰ هزار پرس غذا توزیع شود.

لطفی با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و ... است که ارزش تقریبی آن به ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: نیاز به جذب ۶ هزار حامی برای حمایت مادی و معنوی از این فرزندان داریم که امید داریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان از این حامیان دعوت به عمل آوریم.

لطفی گفت: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های شماره گیری کد دستوری# ۱۰۷۷۸۸۷۷* و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی ذیل در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی، کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

شناسه خبر : 423
تاریخ : 1400/1/22 06:07:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1prHlY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.