گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توقيف محموله 16 میلیاردی قاچاق شهرستان دیلم
فرمانده انتظامي استان از کشف 20 دستگاه جعبه دنده ( گیربکس ) خودروهای خارجی به ارزش 16 میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

سردار "حیدر سوسنی" بيان داشت: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان دیلم با هدف مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل نقلیه در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست صادر شد. 
وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به هشدارهای و علائم پلیس اقدام به متواری شدن از محل کرد که پس از طی مسافتی با سرعت عمل و هوشیاری مأموران گشت انتظامی خودروی مذکور متوقف و در بررسی های انجام شده مشخص شد که این خودرو حامل20 دستگاه جعبه دنده خودروهای خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته و معتبر گمرکی است. 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت توقیفی برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر که جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

 

منبع: پايگاه خبري پليس

شناسه خبر : 11729
تاریخ : 1402/7/23 08:10:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xQb5Qs
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #توقیف محموله #قاچاق #امنیت #پلیس #اقتدار #شهرستان دیلم

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.