آخرین اخبار
تولید بیش از ۱۸۶ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر دانش بومی و اقدامات نوآورانه متخصصان و کارکنان داخلی، در 9 ماه گذشته از سال جاری بیش از ۱۸۶ میلیون بشکه میعانات گازی در 13 پالایشگاه‌ مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میعانات گازی در خاورمیانه است بیان کرد: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار بشکه میعانات گازی با تلاش و تکیه بر توان داخل متخصصان و کارکنان داخلی در این ۱۳ پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود،

احمد باهوش، در ادامه تصریح کرد: در ۹ ماه امسال بیش از ۱۸۶ میلیون بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی تولیدشده که نسبت به سال پیش افزایش قابل توجهی داشته است و شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس، پتروشیمی برزویه و مقاصدی که در مرکز ایران است از منابع و محل مصرف این میعانات بهره می‌برند که از طریق تانکر بارگیری می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این مجتمع عظیم گازی کشور در راستای تولید پایدار گاز و شکوفای چرخش اقتصادی کشور توانسته است، روزانه بیش از ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از 13 پالایشگاه فراورش نماید.

وی با بیان اینکه با تلاش کارکنان این مجتمع گازی توانستیم در ۹ ماهه امسال، ۲.۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تولید داشته باشیم، افزود: این گاز فرآورش شده برای مصرف تجاری، خانگی و صنایع عمده به خط سراسری تزریق می‌شود.

باهوش ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی تأمین‌کننده خوراک شرکت‌های پتروشیمی بوشهر، پتروپالایش کنگان و پتروشیمی پارس نیز می‌باشد و افزون بر این، تأمین‌کننده کمبود خوراک پالایشگاه فجر جم تا ۴۰ میلیون مترمکعب در روز هستیم.

شناسه خبر : 5541
تاریخ : 1401/11/10 14:35:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/c2we4z
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #احمدباهوش #تولید #میعانات گازی #خاورمیانه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.