گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر به 60 هزار تن در سال افزایش می‌یابد
استاندار بوشهر از افزایش تولید ماهی پرورشی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر به 60 هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل تنگستان تکمیل زنجیره تولید ماهی در قفس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اجرا طرح‌های مهم در زنجیره تولید ماهی پرورشی شامل تولید بچه ماهی، تأمین خوراک این آبزی، بسته‌بندی و فرآوری یک ضرورت است.

وی با اشاره به افزایش تولید ماهی پرورشی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر به 60 هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر دوره پرورش ماهی در قفس را 9 ماه دانست و تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های پرورش ماهی در قفس در دریا فراهم است و استان بوشهر از ظرفیت بالایی در این عرصه برخوردار است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در آیین افتتاح این طرح پرورشی با اینکه قفس پرورش ماهی در خلیج‌فارس نصب شده است اظهار داشت: این طرح شامل 4 قفس نصب به ظرفیت 500 تن است که در آنها 200 هزار قطعه بچه ماهی از نوع سیباس آسیایی ذخیره‌سازی شده است.

علی بازدار میزان سرمایه‌گذاری این طرح را 50 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: پس از 9 ماه پرورش، محصول این طرح تابستان سال آینده وارد بازار می‌شود.

شناسه خبر : 3516
تاریخ : 1401/7/6 13:19:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ykZzF9
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تولید ماهی #60 هزار تن #استاندار بوشهر #احمد محمدی‌زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.