آخرین اخبار
تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل آرامش و امنیت پایدار در منطقه است
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رشد و توسعه پایدار گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ایجاد امنیت پایدار در منطقه حاصل شده است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، صبح امروز دوشنبه ( هفتم آذرماه) همزمان با روز نیروی دریایی به همراه مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع با فرمانده و کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (عسلویه) دیدار و گفتگو کرد.

شمشیری در ابتدای این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت روز نیروی دریایی بیان کرد: هفتم آذر ماه هر سال یادآور دلیرمردان فراموش نشدنی نیروی دریایی است که در یک نبرد بزرگ و تاریخی کتاب زرین افتخارات دریادلان را مزین به پیروزی شصت و هفتمین روز شروع جنگ تحمیلی کردند و این روز به پاس عظمت آن حماسه کم نظیر به نام روز نیروی دریایی در ایران اسلامی ثبت شد.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: به خواست خداوند بزرگ، با تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) این نیروی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز در مسیر ارتقاء پیش رفته و امروز پرچم سربلند ایران اسلامی در پهنای آبهای نیلگون خلیج فارس و اقیانوس ها می‌درخشد.

وی ادامه داد: تولید پایدار و مستمر 75 درصدی در مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل آرامش و امنیت پایدار در منطقه است و سربازان جبهه‌ی اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار دریادلان و حافظان امنیت و سبز قامتان نیروی دریایی سپاه در مسیر شکوفایی و عزت کشور گام بر‌می‌دارند.

شمشیری گفت: اقدامات شایسته پاسداران و حافظان امنیت در منطقه موجب شده است، مدیران و کارکنان پارس جنوبی با ارامش و آسایش کامل به کار تولید و چرخش اقتصادی کشور حرکت کنند و این مهم یکی از نشانه های عزت و سربلندی در کشور است .

وی بیان کرد: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سنگر اقتصادی با تمام توان پای ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و در سایه همدلی و همبستگی شاهد روزهای بسیار درخشان برای ایران اسلامی خواهیم بود.

شمشیری در این نشست ادامه داد: شهیدان از هر چیز خود گذشت کردند و دنیای باقی را برای خود خریدند و به ما یاد دادند که باید در این مسیر قرار بگیریم و فرزندان پرتلاش خلاق و نوآور کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی راه و منش شهیدان را ادامه خواهند داد.

وی گفت: کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با ثبت اقدامات نوآور و تازه در پالایشگاه‌های پارس جنوبی، گاز مورد نیاز کشور در فصل سرد سال را تامین خواهند کرد و آرامش و آسایش مردم کشورمان را فراهم خواهند نمود.

شناسه خبر : 4276
تاریخ : 1401/9/7 17:51:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/a6BMeK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز #نیروی دریایی #سپاه پاسداران #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.