گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تولید پایدار گاز و محصولات جانبی، مهترین رسالت مجتمع گاز پارس جنوبی
رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست هم اندیشی " ورود به فصل سرما" گفت: در حال حاضر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی، مهترین رسالت مجتمع گاز پارس جنوبی است

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا مصلایی ، رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست هم اندیشی " ورود به فصل سرما" به میزبانی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در شهر مشهد با ارائه گزارش عملکردی از سه گام اصلی در بحث مدیریتی از تدوین استراتژی تا جاری سازی و مدیریت آن سخن گفت و افزود: فلسفه ی وجودی مجتمع گاز پارس جنوبی و هدف اصلی از تشکیل این شرکت بزرگ در تامین پایدار انرژی پاک و اقتصادی مورد نیاز کشور تعریف شده است.

مصلایی، مهم ترین ماموریت مجتمع گاز پارس جنوبی را تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی خواند و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون با تامین حدود ۷۵ درصد از گاز تولیدی کل کشور، سرآمد عملیات در کلاس جهانی است که در دوازده شاخص تدوین شده و تا سال ۱۴۰۴ نیز هدفگذاری آن صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از باتجربه ترین متخصصان و کارکنان در بخش های تولید گاز شیرین، گاز ترش، میعانات گازی، ال پی جی و دیگر محصولات مهم همچون تولید اتان و سایر محصولات برنامه ریزی ویژه ای را در نظر گرفته و رعایت اصول ارزش های موجود را در اولویت نخست کاری قرار داده ایم.

مصلایی تعلق سازمانی و توجه به کار گروهی را سرلوحه تمامی فعالیت ها عنوان کرد و افزود: ما متعهد به حفظ و رعایت ارزش های سازمانی هستیم و در این مسیر با جدیت و پشتکار فراوان حرکت می کنیم.

وی ادامه داد: با تکیه بر توان داخل و نیروهای سرمایه ای و حفظ یکپارچگی، قابلیت های متمایز در تولید محصولات جانبی و توازن در اهداف و پایش آنها را برای رسیدن به هدف اصلی در نظر داریم.

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری عنوان داشت: با وجود سیزده پالایشگاه فعال با اقدامات شایسته، تمامی این پالایشگاه ها به صورت تفکیک و جداگانه در حال بررسی و تدوین برنامه های استراتژی خود هستند و واحدهای موجود در پالایشگاه نیز در این راستا اقدامات شاخص و برنامه ریزی های لازم را اجرایی نموده اند تا اینکه امروز موجب شده با تحقق ۷۷.۳ درصد از اهداف را شاهد باشیم.

شناسه خبر : 3939
تاریخ : 1401/8/14 04:18:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/G9Neq7
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #پالایشگاه #رئیس مهندسی سیستم وبهره وری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.