آخرین اخبار
تکذیبیه دامپزشکی استان بوشهر در خصوص خبر منتشر شده میگوهای برگشتی از کشور چین
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر: تاکنون هیچگونه میگوی تولید این استان از کشور چین مرجوع نشده و تا کنون نیز میگوی استان به کشور ژاپن صادر نشده است که برگشت داده شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی در گفتگویی در این خصوص این خبر کذب اظهار داشت : پیرو  خبر انتشار یافته مورخ ۱۰ آذر ماه سایت خبری پیام ما با عنوان"میگوهای آلوده برگشت خورده" به اطلاع عموم می رسانیم این اداره کل به عنوان متولی و مرجع ذی صلاح جهت تایید بهداشتی محموله های صادراتی فرآورده های خام دامی از جمله میگوی پرورشی تازه و منجمد، مطالب غیر کارشناسی و غیرواقعی درخصوص برگشت میگوهای صادراتی استان بوشهر از کشور چین به دلیل آلودگی فاضلابی را تکذیب می نماید.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: روند تولید میگو از مراکز تکثیر ، مزارع پرورش، کارگاههای فرآوری و بسته بندی و انجماد تحت نظارت بهداشتی دامپزشکان می باشد و در روند صادرات نیز اداره قرنطینه و امنیت زیستی و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفی پایش های دقیق داشته و دارند.

دکتر تنگستانی اشاره کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن میگوی تولید استان بوشهر صادر و هیچگونه مرجوع نداشته ایم.

وی تاکید کرد:  تاکنون هیچگونه میگوی تولید این استان از کشور چین مرجوع نشده و تا کنون نیز میگوی استان به کشور ژاپن صادر نشده است که برگشت داده شود.

شناسه خبر : 12717
تاریخ : 1402/9/13 06:29:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LALS4H
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تکذیبیه #دامپزشکی استان بوشهر #کشور چین #میگوهای برگشتی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.