آخرین اخبار
تکمیل طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌ها برای تخصیص اعتبار
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در سال گذشته از محل منابع ملی و استانی بیش از ۸ هزار میلیارد توان برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی استان تخصیص یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محسن پاپری زارعی رشد بیش از دو برابری اعتبارات عمرانی در سال جاری را فرصت مناسبی برای تزریق منابع مالی و سرعت بخشی به تکمیل تعدادی از طرح‌ها دانست و افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها و فعال شدن طرح‌های نیمه تمام در کنار رفع مشکلات مردم، شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی در ادمه با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبه داشتیم گفت: در اختصاص این میزان اعتبار جزء استان‌های خوب کشور هستیم که بخشی از این اعتبار در قالب تفاهم نامه ابلاغ شده است.

پاپری زارعی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌ها برای تخصیص اعتبار است اضافه کرد: ۵ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان از این مصوبات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات نفت است.

وی اظهار داشت: با تزریق این اعتبارات، طرح‌هایی مانند بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کنگان، بزرگراه بوشهر-دیر و باند دوم خط ساحلی گناوه به بوشهر شتاب می‌گیرد.

شناسه خبر : 10617
تاریخ : 1402/6/5 13:36:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/V2otKK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیریت #برنامه ریزی #استان بوشهر #اعتبار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.