آخرین اخبار
تیترِ سه معاون استاندار بوشهر در بازه های زمانی مختلف: استان بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است / بررسی موردی روگذر شهید سردار سلیمانی (تقاطع باغ زهرا)
با اندک تاملی در اخبار استان بوشهر، تیتر سازی مسئولین استان بوشهر به وفور یافت می شود، یکی از تیترهایی که توجه ما را جلب نمود، تیتر یکسان سه معاون استاندار بوشهر در بازه های زمانی مختلف بود که در این نقد برآن شدیم با بررسی موردی واضح ترین پروژه یعنی روگذر شهید سردار سلیمانی (تقاطع باغ زهرا) این تیتر معاونین را به مباحثه گذاریم

تیترهای معاونین استاندار از این قرارند: 

معاون عمرانی استاندار بوشهر در تاریخ 8 شهریور 1402: استان بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۲: استان بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲: استان بوشهر به یک‌ کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

 

براساس گفته های معاونین استاندار بوشهر به بررسی موردی روگذر شهید سردار سلیمانی (تقاطع باغ زهرا) پرداختیم: از آنجایی که تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی با کارفرمایی: شهرداری بندر بوشهر و مشاوره: مهندسین مشاور فرا رهساز فن و پیمانکاری: شرکت مهندسی و ساختمان شمس عمران. مدت زمان ساخت توسط شرکت شمس عمران  پس از سالیان سال (بیش از 4 سال) ناتمام باقی ماندن و با  اهداف : کمک به روان سازی ترافیک با توجه به موقعیت مکانی که در مسیر ورودی شهر واقع گردیده و همچنین افزایش ایمنی و بالا بردن ظرفیت تردد در شبکه در اواخر فروردین ماه سال جاری با حضور اکثریت مدیران ارشد استانی اعم از: امام جمعه و استاندار و غیره مورد بهره برداری قرار گرفت 

تقریبا یک روز پس از بهره برداری یک نکته ای حائز اهمیت واقع شد که چرا مسئولینی که در افتتاح پروژه حضور پیدا کردند یک سوال از خود نپرسیدند که این همه هزینه و وقت صرف چه بهره برداری گردید؟ و این پروژه دقیقا چه تاثیری دارد؟ یا اینکه چرا پروژه ای را مورد بهره برداری قرار می دهند و افتتاح می کنند که هنوز که هنوز است بخش های با اهمیت آن ناتمام است؟ به عبارت ساده تر با دقت در این پروژه یا افتخار از دیدگاه مسئولین حاضر در پروژه متوجه می شویم که پروژه مذکور فقط و فقط یک لاین صلح آباد را به دو لاین برج و بزرگراه امام علی (ع) وصل می کند ولاغیر..!!

مهم ترین بعد این پروژه آن است که بعد از گذشت قریب 10 ماه از این پروژه ای که در منظر عامه مردم می باشد هنوز که هنوز است ناتمام است و نیاز به کار دارد!!

آیا بهتر نیست مسئولین مربوطه ابتدای امر، عمل نمودن به وعده ها را در دستور کار قرار دهند و بعد اقدام به تیتر سازی نمایند؟

 
 
 
شناسه خبر : 13524
تاریخ : 1402/10/30 10:29:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JQU1iX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون استاندار #تقاطع باغ زهرا #کارگاه #سالاریون #زرین تیم

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • ali
    3 ماه قبل

    سلام البته واقعا در حال حاضر بغير از شهرها در اغلب روستاها نيز پروژهاي زيادي در استان بوشهر فعال هست در بوشهر يك بلوار بسيار عالي از سرتل به تنگك افتتاح شد كه ديدن داره شهرستان جم وريز اينقدر خيابون درست سده كه در مقايسه با قبل بسيار عالي شده وقتي وارد ميشي يك تحول خوبي ميبيني