گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون استاندار بوشهر:
۳ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید
علی باستین در آیین افتتاح طرح های اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: امروز ۳ طرح اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شدند که شامل افتتاح ۵۰۰ سامانه برق خورشیدی در مرکز دیسپاچینگ بوشهر با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان است که علاوه بر کمک‌به اشتغال و تامین برق، در معیشت پایدار مردم نیز تاثیر گذار است.

علی باستین در آیین افتتاح طرح های اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: امروز ۳ طرح اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شدند  که شامل افتتاح ۵۰۰ سامانه برق خورشیدی در مرکز دیسپاچینگ بوشهر با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان است که علاوه بر کمک‌به اشتغال و تامین برق، در معیشت پایدار مردم نیز تاثیر گذار است.

 

 

وی افزود: امسال ۲ هزار واحد سامانه برق خورشیدی برای استان بوشهر پیش بینی شده که توسط مردم در روستاها و پشت بام‌ها و همچنین به صورت مجتمع احداث می شوند.

 

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک واحد تولیدی فلاسک چای با ظرفیت ۱۰۰۰ فلاسک در روز و ۳۰۰ هزار فلاسک در سال با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به بهره برداری رسید.

 

 

 

باستین تصریح کرد: اکنون ۷ نفر در این طرح شاغل هستند که با افزایش امکانات و تجهیزات این واحد، تعداد شاغلان تا دو ماه آینده به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

 

 

وی اضافه کرد: راه اندازی واحد فرآوری و بسته بندی و عمل آوری آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان نیز از دیگر واحدهای افتتاحی امروز است.

 

 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: ظرفیت این واحد ۳۲۰۰ تن است و اکنون ۲۳ نفر نیروی کاری دارد که با توسعه این واحد، بزودی شاغلان این طرح به ۵۳ نفر افزایش می یابد.

 

 

وی با تقدیر از تلاش های بخش خصوصی استان افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی، سکانداران اقتصاد و تولید استان هستند و لازم است از این عزیزان تقدیر کنیم.

شناسه خبر : 16539
تاریخ : 1403/6/4 21:00:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UWWSoz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون استاندار #استاندار بوشهر #علی باستین

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.