آخرین اخبار
تیم ملی فوتبال امید با هدایت رضا عنایتی استارت زد
۳۵ بازیکن دعوت شده از سوی رضا عنایتی سرمربی تیم امید از صبح امروز به اردو آمدند تا توانایی‌های خود را برای حضور در لیست نهایی جهت اعزام به مسابقات غرب آسیا در عراق نشان دهند

نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران آغاز شد

 

 

 

نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران از عصر امروز به مدت هشت روز در تهران آغاز می‌شود. ۳۵ بازیکن دعوت شده از سوی رضا عنایتی سرمربی تیم امید از صبح امروز به اردو آمدند تا توانایی‌های خود را برای حضور در لیست نهایی جهت اعزام به مسابقات غرب آسیا در عراق نشان دهند.

 

سامان فلاح، محمدامین حزباوی، سعید سحرخیزان، مجتبی فخریان و… که در فصل بیست و دوم لیگ برتر به عنوان پدیده لیگ برتر شناخته شده بودند خود را به کادر فنی و سرپرستی تیم امید معرفی کردند تا عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 

تیم فوتبال امید ایران در گروه B بازی‌های عراق با فلسطین و سوریه همگروه است. همچنین در گروه اول عراق میزبان با اردن و امارات رقابت می‌کند. در گروه سوم لبنان، یمن و عمان با هم دیدار می‌کنند.

 

 

 

شناسه خبر : 8465
تاریخ : 1402/3/12 12:45:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/y4V1Ob
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #تیم ملی امید #رضا عنایتی #فدراسیون فوتبال ایران #اردوی آماده سازی تیم ملی امید #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.