آخرین اخبار
ثبت 38 مورد دانش در سامانه دانش توسط شرکت گاز استان بوشهر
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت:در سال گذشته با توجه به پیاده سازی سامانه مدیریت دانش در شرکت گاز استان و آموزش های لازم در این زمینه 38 مورد دانش با همکاری کارکنان شرکت گاز استان در سامانه مدیریت دانش ثبت شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر مدیر عامل این شرکت گفت: سال 1401 با هدف اشتراک گذاری تجربیات علمی و کاربردی و دانش افزایی کارکنان و با همکاری بسیار مناسب پرسنل و مشارکت ایشان 38 مورد دانش در حوزه های مختلف در شرکت گاز استان بوشهر ثبت شد.

وی افزود: دانش های ثبت شده در سامانه مدیریت دانش در حوزه های مختلف و مربوط به واحد های  بهره برداری، مهندسی واجرا، hse ، بازرسی فنی، سیستم های مدیریتی، آموزش و پژوهش و سایر بخش ها بود و در دسترس سایر همکاران قرارداده شده است.

علی اکبر فقیه در ادامه تصریح کرد: تشکیل کمیته دانش با محوریت توانمند سازی کارکنان و مهندسان شرکت، برگزای جلسات متعدد هم اندیشی خبرگان دانشی، ارتقای نرم افزار، برگزاری اتاق فکرهای رفع مانع و مشکلات در حوزه مدیریت دانش و همچنین بکارگیری دانش های ثبت شده بمنظور حل چالش های پیش روی شرکت از جمله برنامه های حوزه پژوهش در سال 1402 شرکت گاز استان بوشهر خواهد بود .

شناسه خبر : 7077
تاریخ : 1402/1/27 06:44:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/erQNJm
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #دانش #سامانه #شرکت گاز #استان بوشهر #مدیریت #کارکنان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.