گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ثبت‌نام بیمه تکمیلی بیش از ۶هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر
صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: با ثبت نام بیش از ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در روز اول ثبت نام بیمه درمان تکمیلی رکورد دوره‌های گذشته شکسته شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، با استقبال اعضای صندوق اعتباری هنر در روز اول ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت نسبت به انتخاب طرح و تکمیل ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کردند که این تعداد نشان از استقبال سه برابری ثبت نام کنندگان در روز اول را نسبت به دوره گذشته دارد.

از جمله دلایل این افزایش آمار می‌توان به سهولت ثبت‌نام از طریق نرم افزار پیام رسان صندوق هنر بر بستر تلفن همراه اشاره کرد که موجب تسریع ثبت نام در این دوره شده است.

در روز اول ثبت نام، ۷۰ درصد متقاضیان از طریق پیام رسان صندوق هنر اقدام به ثبت نام کردند.

ارائه طرح‌های متنوع درمانی (طرح امید، آرامش و رفاه)، قیمت مناسب با پرداخت بخشی از حق بیمه اعضا توسط صندوق، ارائه خدمات منظم از سوی شرکت بیمه‌گر، پرداخت به موقع خسارت‌های درمانی، تعداد مراکز درمانی تحت قرارداد از جمله دلایل رضایت بیمه شدگان از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق عنوان شده است.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10944
تاریخ : 1402/6/19 11:02:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bV8FcJ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #صندوق اعتباری هنر #اصحاب فرهنگ و هنر #هنر و رسانه #بیمه درمان تکمیلی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.