آخرین اخبار
ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر سال تحصیلی(۱۴٠۳_۱۴٠۲)
مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت نام نیاز دارید عبارتند از عکس دانش آموز ، نام پدر ، تلفن همراه پدر ، شغل پدر ، نام کامل مادر ،تلفن همراه مادر ، شغل مادر ، استان محل سکونت ، شهرستان محل سکونت ، آدرس محل سکونت ، شماره تماس و … هستند.

شرایط قبولی در مدرسه انرژی اتمی بوشهر برای هر یک از دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است. پذیرش در دوره متوسطه دوم این مدرسه تنها با شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است و دانش آموز به شرط داشتن معدل 19 ، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهد بود اما برای پایه های ابتدایی و متوسطه اول ، شرط معدل تعیین نشده است و آزمون ورودی هم ندارند.

از دیگر شرایط قبولی در مدارس انرژی اتمی بوشهر ، دارا بودن تابعیت ایرانی است و دانش آموزانی که غیرایرانی هستند ، مجاز به ثبت نام نمی باشند. متقاضیان می بایست قبل از تکمیل شدن ظرفیت برای ثبت نام خود با ارائه مدارک لازم اقدام نمایند و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مهلت اعلام شده، رسیدگی نخواهد شد.

شناسه خبر : 5980
تاریخ : 1401/12/8 14:08:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zvBNNn
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مدارس #انرژی اتمی #ثبت نام #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • بی نام
    6 ماه قبل

    دوره متوسطه اول هم ازمون ورودی داره و حداقل معدل هم 17 هست