آخرین اخبار
جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از بوشهر با هزار سرویس اتوبوس
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با هزار سرویس اتوبوس از استان بوشهر به مرز شلمچه خبر داد.

عبدالکریم اختر شناس با بیان این‌که در آستانه اربعین حسینی، اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدامات لازم را برای جابه‌جایی زائران انجام داده است، افزود: از ۲۲ مرداد پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای اعزام زائران به مرز شلمچه آغاز شده و هزار سرویس برای جابه جایی زائران پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: قیمت بلیت بر اساس اعلام ستاد اربعین مرکزی برای اتوبوس‌های کلاسیک نفری ۳۴۹ هزار تومان و اتوبوس‌های ویژه ۵۸۶ هزار تومان از مرکز استان است که قیمت برای سایر شهرستان‌ها نسبت‌به فاصله تا مرز کم یا زیاد می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تعداد زائران در روز‌های نزدیک به اربعین بیشتر می‌شود از متقاضیان خواست به صورت حضوری از طریق پایانه‌ها و یا درگاه اینترنتی www.safar۷۲۴.com اقدام به خرید بلیت کنند.

وی گفت: از مردم تقاضا داریم از دو روش یادشده اقدام به خرید بلیط کنند و به صورت مستقیم با رانندگان هماهنگ نکنند، چون تعهدات ما نسبت به آن‌ها متفاوت است.

اختر شناس از برنامه ریزی برای جابه جایی ۱۰۰ هزار زائر خبر داد و افزود: مردم می‌توانند در طرح نذر سفر مشارکت کنند و با خودرو شخصی خود زائران را در رساندن به مرز یاری کنند.

وی گفت: در روز‌های نزدیک به اربعین به دلیل حجم ترافیک زیاد و ایمنی تردد‌ها از پنجم تا بیستم شهریور محدوده ترافیکی برای کامیون‌های باری در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان توصیه کرد: مردم سفر خود را چند روز قبل از اربعین تمام کنند تا برای بازگشت خدمات بهتری به آن‌ها ارائه شود.

وی یادآور شد: ناوگان اتوبوسی استان سال گذشته ۲۰ هزار نفر را به مرز شلمچه و ۲۱ هزار نفر را ازهمین  مرز به استان رساند.

شناسه خبر : 10404
تاریخ : 1402/5/28 12:41:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/n0lsI4
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #زائران #راهداری #حمل و نقل #سرویس اتوبوس #مرز شلمچه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.