آخرین اخبار
جاده سلامت در بوشهر در مسیر اجرا قرار گرفت
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: طرح ساخت جاده سلامت در بوشهر با همکاری فرمانده پایگاه هوایی، پیگیری مدیریت ارشد استان و با تصویب شورای شهر بوشهر در مسیر اجرا قرار گرفته است.

وحید نیک روش در جلسه شورای شهر بوشهر با اشاره به الحاق بخشی از اراضی منطقه نظامی بوشهر برای اجرای طرح‌های خدمات شهری، بیان کرد: یکی از پیگیری‌های شورای ششم افزایش طرح‌های خدمات و عمران شهری است که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

وی با اشاره به موافقت شورای شهر بوشهر برای اجرایی شدن جاده سلامت در خیابان آزادگان بوشهر، گفت: عملیاتی شدن این طرح در راستای ارتقا سلامت شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی است که با همکاری بسیار خوب فرمانده پایگاه هوایی و پیگیری مدیریت ارشد استان، رئیس کل دادگستری و شهردار بوشهر این اراضی به‌طور کامل بازگشایی شده است. 

رئیس شورای شهر بوشهر از انتشار فراخوان مناقصه اجرای طرح جاده سلامت بوشهر، مشخص شدن پیمانکار طرح و موافقت اعضای شورا در نخستین جلسه خود در سال جاری با لایحه ارسالی شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: این طرح در مسیر اجرا قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول یک‌هزار و ۴۵۰ متر و عرض ۱۶ متر اجرا می‌شود، عنوان کرد: طبق طرح تدوین شده، مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، ایجاد نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران و محل پارک خودرو در طرح یاد شده اجرایی می‌شود. 

نیک روش گفت: این طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مدت ۸ ماه ساخته می‌شود و با بهره‌برداری از آن فضای مناسبی برای سلامت و نشاط شهروندان ایجاد می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: توسعه پارک‌های ساحلی و محله‌ای در راستای توسعه فضای سبز، تفریح و گردش شهروندان در دستور کار مدیریت شهری بوشهر قرار دارد که امید می‌رود بتوان تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها و استفاده شهروندان از آن‌ها باشیم.

شناسه خبر : 6750
تاریخ : 1402/1/16 12:05:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mSGleZ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #وحید نیک روش #رئیس شورای شهر بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.