آخرین اخبار
جانباز سرافراز و پیشکسوت عرصه رسانه (حاج حسن لاوری) در بیمارستان خاتم الانبیاء تحت مراقبت‌های ویژه است / قدردانی از پرسنل زحمتکش بیمارستان
جانباز سرافراز و پیشکسوت عرصه رسانه (حاج حسن لاوری) در بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء بستری شده است، از همان ساعات اولیه تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته و وضعیت وی توسط کادر مجرب پزشکی این بیمارستان به طور مستمر رصد می‌شود.

 بیمارستان خاتم الانبیاء که مجهز به تمامی امکانات لازم پزشکی است، از بدو ورود جانباز لاوری، اقدامات درمانی و مراقبتی لازم را به طور کامل انجام داده و تلاش‌های بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان برای بهبودی ایشان ادامه دارد.

 جمعی از رزمندگان و همرزمان جانباز لاوری ضمن قدردانی از مدیریت، کارکنان و کادر پزشکی بیمارستان خاتم الانبیاء، اعلام کردند که گله‌مندی‌های خانواده ایشان مربوط به قبل از انتقال به این بیمارستان بوده است.

  همچنین از کلیه کسانی که در این امر یاری رساندند و رسانه‌های استان که به انعکاس این خبر پرداختند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود.

شناسه خبر : 15177
تاریخ : 1403/2/17 07:25:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dmEhKg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حاج حسن لاوری #خاتم الانبیاء #بیمارستان

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • دوستان
    1 هفته قبل

    دوستان ! برادران و خواهران محترم . سلام علیکم. أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یکشِفُ السُّوءَ . در کنار دوا دعا نیاز است . ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کادر محترم درمانی و اداری بیمارستان خاتم الانبیا تهران و دوستان ارجمند و بزرگوار هم استانی مقیم تهران و همچنین مسئولین محترم کشوری و استانی،بویژه معاونت محترم درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که همچنان پیگیر درمان همرزم شهیدان ایثارگر ‌دوران دفاع مقدس جانباز عزیز آقای حاج حسن لاوری می باشند،از همه عزیزان ارجمند برادران و خواهران التماس دعا برای سلامتی این کهنه سرباز وطن که بوی شلمچه ، خرمشهر ، مجنون و... می دهد،داریم . اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ. (خداوندا! با شفای خود او را شفا ده، و با دوای خود او را مداوا کن، و از بلاهایت او را عافیت فرما، و سلامتی به او مرحمت فرما. به حق محمد (ص) و آل محمد (ص) - که درود خدا بر او و بر آل او باد). درود بر همه شما خوبان همراه، با وفا و قدر شناس. همرزمان و دوستان جانباز عزیز آقای حسن لاوری.