آخرین اخبار
جشنواره رسانه‌ای نیروهای مسلح به میزبانی ارتش برگزار می‌شود
امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش ایران در نشست خبری به‌مناسبت دوسالانه رسانه‌های نیروهای مسلح که امسال به میزبانی ارتش انجام می‌شود

جشنواره رسانه‌ای نیروهای مسلح به میزبانی ارتش برگزار می‌شود

 

امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش ایران در نشست خبری به‌مناسبت دوسالانه رسانه‌های نیروهای مسلح که امسال به میزبانی ارتش انجام می‌شود، گفت: توجه به مسئله پرچم، میهن و نشانه‌ها و ارزش‌های دینی و پیشینه ایران اسلامی در این جشنواره حائز اهمیت بوده است.

 

 

 

امیر تقی‌خانی از برگزاری جشنواره رسانه‌های نیروهای مسلح به میزبانی ارتش خبر داد و گفت این جشنواره در سه بخش کلی برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: در موضوع خلیج فارس در قالب مستند و نماهنگ نیز آثار ارزشمندی در حوزه امنیت‌افزایی و صادرات و واردات به دست ما رسیده است.

 

امیر تقی‌خانی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش کلی برگزار می‌شود، گفت: بخش فیلم شامل مستند و داستانی، بخش هنرهای دیجیتال و بخش خبر شامل گزارش‌های تصویری، صوتی و عکس خبری است.

 

 بیش از ۹۰۰ اثر در سازمان‌های ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی و وزارت دفاع به ما رسیده است که ۲۳۲ اثر به جشنواره راه یافته که توسط ۱۱ داور خارج از نیروهای مسلح ارزیابی می‌شود.

 

سخنگوی ارتش با بیان اینکه این جشنواره فراخوان عمومی نداشت اما برای دوسال آینده از سطح ملی به سطح منطقه‌ای ارتقا پیدا می‌کند و فراخوان عمومی خواهیم داشت، گفت: این ۲۳۲ اثر ترکیبی از کار تهیه کنندگان، خبرنگاران، مستندسازان خارج از نیروهای مسلح و داخل نیروها دریافت شده است.‌

 

 

شناسه خبر : 5314
تاریخ : 1401/10/28 10:03:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NJ7q4p
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سخنگوی ارتش ایران #جشنواره رسانه‌ای نیروهای مسلح #امیر شاهین تقی خانی #دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.