گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جلسه آموزش آسیب شناسی اجتماعی و فرزندپروری در مدارس بندر شیرینو برگزار گردید.
۵ کارگاه آموزشی آسیب شناسی اجتماعی با محوریت توانمندسازی دانش آموزان و والدین در مدارس بندر شیرینو توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان و هماهنگی کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار گردید.

عبدالحسین شبانی نژاد مشاوره خانواده و مدرس طرح های آسیب شناسی اجتماعی در خصوص اصول تربیت مطلوب ، ایجاد رابطه خوب والدین و نوجوانان ، تشویق رفتارهای سازنده ، آموزش مهارت نه گفتن در دانش آموزان، آسیب های رفتارهای پر خطر،و ایجاد انگیزه با محوریت اعتماد به نفس ویژه دانش آموزان و والدین صحبت کردند.

شبانی نژاد هدف از تربیت سازنده را تقویت رشد نوجوان، مدیریت رفتار وی به گونه ای سازنده عنوان و اساس آن را ارتباط خوب با دانش آموزان دانست.

وی با تاکید بر اتفاق نظر والدین درباره سبک تربیتی فرزندان ،خاطرنشان کردند : والدين بايد همواره از وضعيت رفتار های پر خطری که  فرزندان خود تهدید می کند آگاه باشند و در واقع والدين بايد در قبال رفتارهای فرزندان خود مسئوليت پذير باشند تا بتوانند موفقيت فرزندان خود را ببينند.

و در پایان به سوالات والدین در خصوص رفتار فرزندان در منزل پاسخ داده شد.

قابل به ذکر است این کارگاه ها با هدف اصلاح اصول فرزند پروری و آگاهی و شناخت والدین نسبت به رفتارهای پر خطر در دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دبیرستان های شهید بلوچ،شهید رجایی‌، دبستان های ایمان سهیل ،دوازده فروردین و تلاش برگزار گردید.

شناسه خبر : 5917
تاریخ : 1401/12/3 13:03:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/afbaPf
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارگاه #آسیب شناسی #فرزند پروری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.