گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در گناوه برگزار شد
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه از برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش دریاکنار و نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، همزه بهاگیر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: با توجه به هوای مساعد این روزهای بندر گناوه و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و ورود گردشگران زیاد از سراسر کشور به منظور ارائه خدمات مطلوب، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و خدماتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمدتقی صفری فرماندار گناوه در این جلسه افزود: امیدواریم با همت همه مسئولین شهرستان و با تجربه مضاعف بتوانیم یک مدیریت واحد در سطح شهرستان برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ داشته باشیم و در این راستا انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها با همکاری و تلاش نسبت به خدمات ارزنده به مهمانان نوروزی اقدام کنند.

او اظهار کرد: مدیران شهرستان از توان مدیران‌کل استفاده کنند تا در سطح شهرستان تحرک جدی از دستگاه‌های متولی شاهد باشیم و کاستی‌ها و کمبودها نیز با همکاری مدیران استانی برطرف شوند.

صفری اضافه کرد: همه دستگاه‌های خدماتی با توجه به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم اقدام کنند و در جلسات آینده رفع مشکلات موجود را اعلام کرده و هم‌چنین مسئولین کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نیز زیر مجموعه‌ خود را فعال کنند و نیازمندی‌ها را مکاتبه و هر ۱۰ روز یک‌بار گزارش اقدامات خود را در جلسه ستاد سفر ارائه کنند.

فرماندار گناوه به بیان شرح وظایف مسئولین مربوطه پرداخت و گفت: در بحث ترافیک فرمانده انتظامی و پلیس راهور تدابیر لازم را بیندیشند و راهکار و پیشنهاد خود را در موضوع ترافیک، مسدود نمودن مسیرها و محل پارکینگ‌ها در شورای ترافیک مطرح و مصوب کنند تا در سطح شهر شاهد ترافیک و راه‌بندان نباشیم.

صفری ادامه داد: سالن‌ها و فضاهای بزرگ سرپوشیده، توسط متولیان مربوطه مهیا شده تا در شرایط آب و هوایی اضطراری و احتمالی مورد اسکان قرار گیرند و همچنین آب ذخیره و محل استقرار مخزن ذخیره آب در ساحل آماده شود تا آب مورد نیاز سواحل تامین شود.

او تاکید کرد: هیچ گونه خاموشی در سطح شهر نباید داشته باشیم و اداره برق مکاتبات لازم را با استان برای روشنایی صدرصدی انجام دهد و شهرداری نیز نسبت به روشنایی محدوده‌ اختیارات خود اقدام کند و در موضوع نظارت بر مسائل بهداشتی نیز شبکه بهداشت و درمان از تمام توان خود برای نظارت و بازرسی‌ها استفاده کرده و در بازار و نظارت بر قیمت ها ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی باید دقیق و مستمر بر بازار و قیمت‌ها نظارت میدانی داشته باشند

شناسه خبر : 5886
تاریخ : 1401/12/2 13:01:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i2i4GJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #گناوه #اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دست #ستاد اجرایی #محمدتقی صفری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.