آخرین اخبار
جلسه ستاد اربعین جهاد کشاورزی برگزار گردید
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر: ستاد هماهنگی اربعین جهاد کشاورزی استان بوشهر با حضور معاونین و مدیران کل ادارات تابعه در سالن جهاد کشاورزی برگزار گردید.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی مسئول ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این جلسه با اشاره به اینکه همه ما باید خدمات رسانی مخلصانه داشته باشیم برای کسانی که در اجتماع و اتحاد بزرگ اربعین حسینی شرکت می کنند؛ اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی یک اتفاق بی نظیر در دنیا است و نشانه عزت و افتخار و قدرت بی بدیل شیعه است.

هاشمی گفت: ایام محرم و صفر به ویژه راهپیمایی پرشکوه اربعین فرصتی مغتنم و ارزشمندی برای تمدن سازی اسلامی است.

وی اظهار داشت: بايد از اين فرصت بي‌نظير حداکثر بهره‌برداي را در خدمت به زائرین حسینی بعمل آوريم و از تمامي امکانات و ظرفيت‌ها براي خدمات رساني به این عزیزان استفاده کنيم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی به همراه ادارات تابعه و بخش خصوصی کشاورزی تمام برنامه ریزی های خود را جهت تسهیل سفر اربعین، تامین اقلام و خدمات مورد نیاز موکب‌های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، تامین و تمهیدات لازم برای عزیمت زائران مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استان به مرز را پیگیر و در حال انجام می باشد.

شناسه خبر : 10202
تاریخ : 1402/5/22 03:37:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aTVZ3N
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جلسه ستاد اربعین #جهاد کشاورزی #نمایندگی ولی فقیه #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.