گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستایی دهیاران بخش مرکزی با حضور فرماندار بوشهر
موضوعات مرتبط با روستا در نشست دهیار وشورای جزیره شیف با فرماندار بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت دهیار وشورای جزیره شیف مشکلات و درخواست های روستاهای خود را در جلسه ای با حضور فرماندار بیان کردند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر نشست دهیار وشورای جزیره شیف  با فرماندار بوشهر به منظور گزارش اقدامات انجام گرفته و همچنین بیان مشکلات روستاها از زبان دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.در این جلسه بخشدار بخش مرکزی  نیز حضور داشتند و مطالبی در حوزه های مربوطه بیان نمودند.

فرماندار بوشهردر این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای بخشدار و دهیار و شورای جزیره شیف افزود: عملگرایی و دوری از شعار هدف اصلی من در برنامه های مدیریتی پس از حضور در شهرستان بوده و همواره بر اتخاذ تصمیمات اثر گذار و نتیجه بخش که مردم آن را ببینند و لمس کنند تاکید داشته ام.وی اضافه کرد: در ارزیابی عملکرد  مدیران شهرستان بوشهر که مرتبا با حضور مدیران شهرستان و کارشناسان مربوطه در فرمانداری برگزار می شود، فعالیت مدیران در میدان عمل سنجیده و ارزیابی می شود و اقدامات و مصوباتی که تنها روی کاغذ نگاشته شده باشند ملاک نظر نخواهد بود.

رحیمی ضمن پاسخ به درخواست ها و مشکلات جزیره شیف  که در این جلسه مطرح کردند گفت: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیرساخت های آن است فلذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و هرآنچه از ما خواسته اند خواهیم بود و تا حصول نتیجه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

 

شناسه خبر : 4281
تاریخ : 1401/9/8 07:22:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OIlOmp
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جلسه #هم اندیشی #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.