آخرین اخبار
جناب بوستانی بوشهریان دنبال تیترهای جذاب نیستند بلکه خواهان فعالیت ارزشمند و کاربردی مسئولین می باشند
این روزها و در آستانه نهمین ماه از زمان انتصاب صادق بوستانی به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری بوشهر به گوش می رسد چند تیتر جذاب و خودپسند می باشد، از جمله: 1. خط و نشان مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بوشهر برای مدیران پروازی و بازنشسته پتروشیمی مروارید 2. مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بوشهر اعلام کرد: انتصابات مدیران پروازی در منطقه آزاد بوشهر دهن‌کجی به مردم استان بوشهر است

 اما سخن دریاکنار با این مسئول عزیز و گرانقدر که قبلا هم مورد انتقاد این مجموعه  واقع گردیده است بدین شرح می باشد:

 اولا: وظیفه یک مسئول تیتر سازی جذاب نیست بلکه عمل به وظایف تعریف شده می باشد که به اختصار وظایف آن دفتر را می توان: "نظارت، ارزیابی و بازرسی از نحوه ارائه کلیه ماموریت ها و وظایف استانداری و واحد های تابعه و وابسته و بازرسی از دستگاه های اجرایی استان، دریافت و بررسی شکایات کتبی مراجعین از کارکنان و واحدهای تابعه استانداری و دیگر ادارات و تهیه گزارش جهت مقامات مافوق" اعلام نمود.

 ثانیا: فرآیند انتصابات غلط در هر مجموعه ای نوعی دهن کجی به مردم می باشد نه صرف انتصابات غلط منطقه آزاد، پس امید آن می رود که در جوار این مهم نسبت به همه انتصابات غلط استانداری بوشهر حساسیت های لازم اعمال گردد و مدیرانی که فاقد شرایط لازم از جمله: عدم بهره گیری از قانون مدیریت خدمات کشوری در انتصاب، کنار گذاشته شوند.

 ثالثا: شاید مهم تر از انتصاب مدیران پروازی برای منطقه آزاد بوشهر، محترم شمردن مراجعات مردمی به استانداری بوشهر باشد که بارها مخاطبین ما این مهم را متذکر گشته اند که ملاقات با ریاست جمهوری از مراجعه به مسئولین استانداری، آسانتر می باشد.

 رابعا: پاسخگویی به مکاتبات مردمی چه در سامانه 111 چه نامه های فیزیکی هم مطابق با بررسی های صورت گرفته چندان چنگی به دل نمی زند و این مهم هم در کنار جدل با پتروشیمی مروارید و منطقه آزاد در دستور کار قرار دهید

 خامسا: دیدارهای مردمی با استاندار و معاونین ایشان نباید به نحوی تعریف شده برای افرادی خاص و صرفا جهت رفع حاجت باشد بلکه باید به همه بوشهریان اعلام گردد که استاندار فلان روز و فلان ساعت دیدار مردمی دارد و شما می توانید از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی فلان نوبت گیری نمایید یعنی اگر  فردی خواست مشکلاتش را با استاندار در میان بگذارد، بسیار آسان رقم بخورد چرا که تا بدین لحظه نشنیده ایم فردی از این روند راضی باشد.

 مبحث آخر هم موارد مطرح شده با این نشریه برمی گردد سفرهای نمادین شهرستانی و درخواستهایی که مردمان شمال و جنوب استان خدمت حضرتعالی ارائه داشتند و علی الرغم گذشت بازه زمانی زیاد، هنوز جواب درست و حسابی دریافت نکرده اند و افرادی هم نسبت به درخواست های ارائه شده در سفر یک سال و اندی پیش ریاست جمهوری خدمت نمایندگان تام الاختیار ایشان گلایه داشتند که هنوز بلاتکلیف نگاه داشته شده اند.

 به صورت کلی جناب بوستانی انتظار می رود رفع مشکلات حداقلی، مقابله با موارد مشابه را هم در کنار جنگ و جدل های تیتر ساز با پتروشیمی مروارید و منطقه آزاد مبنای عمل قرار دهید

 
 
شناسه خبر : 15004
تاریخ : 1403/2/4 10:26:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6Ptb4h
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بوستانی #مسئولین #دهن‌کجی #بازرسی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.