آخرین اخبار
جوابیه روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان تنگستان در خصوص درج مطلب و پخش کلیپ در رسانه دریاکنار با عنوان "رئیس کل دادگستری استان درقصه شبکه آب دلوار ورود نماید و.. "
نشریه محترم دریا کنار با سلام احتراما در پی درج مطلب وپخش کلیپ با عنوان "رئیس کل دادگستری استان درقصه شبکه آب دلوار ورود نماید و.. "در آن کانال خبری خواهشمند است جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی منعکس فرمایید.

درخصوص مطلب مذکور به اطلاع می رساند: اکیپ تعمیرات شبکه آبفا بخش دلوار بلافاصله پس از اطلاع از شکستگی لوله در این خیابان اقدام به تعمیر لوله و رفع مشکل نمود. 
قابل ذکر است امور آبفا شهرستان تنگستان بر اساس سند چشم انداز سی ساله بخش آب استان و فراتر از چارچوب اعتبارات در اختیار در استان و از جمله شهرستان تنگستان در ابعاد مختلف و با لحاظ اولویت های تعیین شده بصورت جدی ومستمر  پیگیر ارتقا پایداری خدمات حوزه آب و فاضلاب در این شهرستان می باشد. اهم اقدامات انجام گرفته در این راستا در شهرستان تنگستان در سال ۱۴۰۱ به شرح ذیل می‌باشد.
- تکمیل و بهره برداری از مخزن ۵ هزار مترمکعبی شهر دلوار روستاهای ساحلی به همراه ارتقا ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر۱۰۰  میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع پروژه  
-نوسازی خطوط انتقال آب شهرستان  بطول ۱۹ کیلومتر که از این میزان حدود یک کیلومتر آن جهت شهر دلوار صورت گرفته است،با اعتباری بالغ بر ۵۶/۵ میلیارد تومان 
- نوسازی شبکه توزیع آب بطول ۵۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان که نوسازی حدود ۳ کیلومتر آن در شهر دلوار و در همین راستا بیش از ۲ کیلومتر نیز در اختیار شهرداری دلوار قرار گرفته است.
- پیگیری جهت احداث مخازن ذخیره به حجم ۶ هزار مترمکعب در رستمی و سالم اباد با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان
همچنین در سال ۱۴۰۱ شرکت آب و فاضلاب استان به جهت نوسازی شبکه این خیابان اقدام به خرید لوله پلی اتیلن ۱۶۰ میلیمتر بطول ۲۴۰۰ متر با اتصالات کامل بصورت اضطراری نمود ولی بدلیل عدم وجود اعتبار لازم برای اجرای خط و عدم تعیین تکلیف آسفالت خیابان و مرمت نوارحفاری موضوع متوقف ماند. اضافه می گردد جهت نوسازی خط لوله خيابان مذکور به اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان  نیاز می باشد
 مزید استحضار مردم شریف استان و شهروندان شریف شهر دلوار مطابق بند الف ماده ۹ و بند الف و ب ماده ۱۰ قانون برگزاری مناقصات تا زمانی که اعتبار پروژه پیش بینی و تامین نگردد نمی توان مناقصه آنرا  برگزار نمود‌ و حسب مفاد قوانین متعدد محاسبات عمومی دستگاه اجرایی صرفا در چهارچوب اعتبارات ابلاغی می تواند  نسبت به تعریف یک پروژه اقدام کند.
همچنین در خصوص قبوض صادره آب این شهر به استحضار میرساند 
 میانگین مبلغ قبوض آب بها پرداختی مشترکین محترم خانگی شهر دلوار ماهیانه به طور متوسط ۱۲ هزار تومان به ازای هر مشترک می باشد و مجموع آن سالیانه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.که این مبلغ تکافوی پرداخت حقوق و دستمزد حتی یک نفر از  پرسنل آبفا بخش دلوار را نیز نمی‌دهد.

با تشکر-روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان تنگستان

شناسه خبر : 11501
تاریخ : 1402/7/13 09:28:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4kyDL6
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #آب و فاضلاب شهرستان تنگستان #روابط عمومی #جوابیه

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.