آخرین اخبار
💢حجت‌الاسلام اندرزیان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دیلم شد
در آیینی با حضور امام جمعه دیلم، مدیرکل تبلیغات اسلامی، و جمعی از مسئولین محلی، حجت‌الاسلام اندرزیان به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دیلم معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی دیلم با حضور حجت‌الاسلام محمود اسدی امام جمعه امام جمعه این شهرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت اداری فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین و روحانیون در دفتر امام جمعه دیلم برگزار شد.

امام جمعه دیلم در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، حماسه ماندگار و عظیم فتح خرمشهر را یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی و ترجمان اراده ملی و تجلی مقاومت و ایستادگی عنوان کرد که حیرت جهانیان و یاس و نامیدی ابرقدرت ها را به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام اسدی افزود: ما به دنبال تعامل و هم‌افزایی و تشکیل یک جبهه فرهنگی واحد در شهرستان هستیم که الحمدالله با پایه‌گذاری انقلاب نهادها و سازمان‌هایی در این راستا شکل گرفته است.

از جمله این نهادها، سازمان تبلیغات اسلامی است که نقش مهم و چشمگیری در تقویت حوزه فرهنگ و دین دارد و انتظار داریم از ظرفیت‌ها مهمی که در اختیار دارد - مانند هیئات مذهبی، کانون مداحان، شبکه تبلیغ، مراکز قرآنی و.. .. - نهایت استفاده را در این راستا ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم، روحیه جهادی و نیت خالصانه را راز موفقیت مسیر تبلیغ دین اعلام کرد و افزود: هرچند که منابع مالی و امکانات نابرابر در جنگ نرم فرهنگی وجود داشته باشد، با اتکا به این دو شاخص خواهیم توانست به قبه موفقیت دست یابیم و برای دنیا الگو باشیم.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: با تدابیر مقام معظم رهبری تقسیم کار خوبی در بین دستگاههای فرهنگی شکل گرفته است؛ فرماندهی این قرارگاه در دست ائمه جمعه است و تشکلهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، تحقق بخش اوامر ولی در سطح جامعه هستند.

حجت‌الاسلام طاهری در ادامه، با اشاره به نقش تشکلهای مردمی در این میدان فرهنگی، تصریح کردند: مبلغان دینی، گروه های جهادی و هیئات مذهبی همواره در شرایط حساس و دشوار پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و روح امید و انگیزه را تقویت و زنده کردند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام اندرزیان، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم در سخنانی خواستار حمایت و همراهی مدیران و نهادهای فرهنگی شد و گفت: همراهی و تعامل، مهم ترین اصل جهت پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان است و در صورت تحقق این اصل است که مخاطبان احساس رضایت و امیدواری می‌کنند.

گفتنی است حجت‌الاسلام اندرزیان، دانش‌آموخته سطح ۳ حوزه بوده و از ۹۱ تا ۹۳ به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه فعالیت داشته است.

شناسه خبر : 549
تاریخ : 1400/3/4 04:10:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/edEgWv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.