آخرین اخبار
حجت‌الاسلام قادری:  عزم عزاداری بوشهر به جهاد تبیین در راستای لبیک به مقام معظم رهبری است  
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جریان برگزاری نخستین آئین «روز ستایشگری و نوای آئینی بوشهر» در سخنانی عزم عزاداری این استان به جهاد تبیین را قدم‌ مؤثر هیئت در راستای لبیک به مقام معظم رهبری دانست.  


به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت الاسلام محمد قادری 9 بهمن 1402 در حاشیه‌ی برگزاری نخستین آئین «روز ستایشگری و نوای آئینی بوشهر» اظهار داشت: امام حسین (علیه‌السلام) الگوی تمام مجاهدان عالم و الگوی حماسه پنج قرن مقاومت استان بوشهر است.  
 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیر مقدم به خادمان مدح و مرثیه پهنه‌ی جنوب کشور که از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و خادمان و مداحان استان بوشهر، پایتخت مقاومت که در این نشست شرکت کرده بودند، افزود: تک تک قدم‌های مجاهدان ما در مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی درس عاشورای امام حسین (علیه‌السلام) است.  
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عزم شورای شبکه هیئت و تشکل‌های دینی در جهت هویت‌بخشی به آیین‌های عزاداری فاخر و ماندگار است که بی‌شک جای مباهات دارد و در کشور کمتر جایی چنین استفاده ای از شعر فاخر دیده می‌شود.   
حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: وجود چنین مدل‌ها و ملودی‌های انسان‌سازی در مراسمات عزاداری بوشهری در اوج وقار، باعث انسان سازی بر اساس اندیشه قیام و تبیین عزای امام حسین (علیه‌السلام) می‌شود.  
 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: بی‌شک عزم عزاداری بوشهر به جهاد تبیین می‌تواند از مؤثرترین حرکت های هیئات مذهبی در راستای لبیک به مقام معظم رهبری باشد که فرمودند هیئت پایگاه جهاد تبیین است.

شناسه خبر : 13687
تاریخ : 1402/11/11 07:42:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/q2c5eJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حجت‌الاسلام قادری #عزاداری #تبلیغات اسلامی #جهاد تبیین #روز ستایشگری و نوای آئینی بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.