گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حجت الاسلام والمسلمین سید حسام الدین حسینی دادستان شهرستان دیلم : ۳۵ زندانی حوزه قضایی دیلم رای باز و در شرکت‌های مستقر در شهرستان دیلم مشغول به کار شدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسام الدین حسینی دادستان شهرستان دیلم در نشست با با مدیر کل زندان های استان بوشهر گفت : یکی از اولویت‌های دستگاه قضا کاهش جمعیت کیفری و توجه به اشتغال زندانیان و وضعیت معیشت خانواده‌های آنان است .

وی افزود : با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان مبنی بر رسیدگی و حمایت از خانواده زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها و سرکشی از زندان ها و خانواده های زندانیان نیازمند این موارد مهم در دستور کار قضات شهرستان دیلم  نیز قرار گرفت.

حسینی دادستان دیلم در همین راستا  از آزادی تعداد  35  نفر از زندانیان حوزه قضایی دیلم  به صورت رای باز و اشتغال در شرکت‌های صنعتی شهرستان  دیلم خبر داد و افزود : شهرستان دیلم یکی از شهرستان‌های میزبان صنعت در استان بوشهر بوده که از ظرفیت مناسبی جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال برخوردار است .

حسینی تصریح کرد: این امر با پیگیری‌های دادستانی دیلم  و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان بوشهر صورت گرفت  که با توجه به  درخواست دو شرکت مستقر در شهرستان دیلم ،  این ۳۵ نفر در این شرکت ها مشغول به کار شدند .

وی افزود : این عمل علاوه بر اینکه  نیروی کار شرکت‌های صنعتی در شهرستان تامین  می شود ، خانواده زندانیان نیز از جهت معیشت دغدغه نداشته باشند  و دچار آسیب های بیشتری نمی شود .

 وی در ادامه ضمن تشکر از اقدام این شرکت ها گفت : دادستانی دیلم از همه شرکت‌های شهرستان دعوت می‌نماید در صورت نیاز به  تامین نیروی کار ، درخواست خود را به این دادستانی اعلام تا با هماهنگی‌های لازم با اداره کل زندان‌های استان شرایط اشتغال زندانیان در خارج از زندان فراهم گردد .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسام الدین حسینی در پایان این دیدار از زحمات و دغدغه مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر و همکاری مدیر کل اداره زندان استان بوشهر حسینی و معاونین وی تشکر به عمل آورد .

در ابتدای این دیدار مدیر کل زندان های استان ضمن خیر مقدم گزارش مبسوطی از اجرای فعالیتها و عملکرد زندان های استان در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و برنامه های اصلاحی وتربیتی در زندان های استان و حمایت از خانواده های زندانیان ارایه کرد.

 
شناسه خبر : 12157
تاریخ : 1402/8/10 12:07:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/a8tG3E
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سید حسام الدین حسینی #دادستان شهرستان دیلم #دیلم

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.