آخرین اخبار
حرکت بانوان بوشهری شرایط مطلوبی را در عرصه حجاب فراهم کرده است
استاندار بوشهر با بیان اینکه حرکت الهی و دینی بانوان استان شرایط مطلوبی در عرصه عفاف و حجاب فراهم کرده است از برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب استان در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب بوشهر با تبریک عید غدیر خم این روز را افضل ایام سال دانست و اظهار داشت: مجاهدت در راه خدا موفقیت دنبال دارد و تلاش دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و مردم به ویژه بانوان در حرکت خودجوش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قابل تحسین است.

وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه عفاف و حجاب در مرکز استان بوشهر از تشکیل و برپایی نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب استان در شهریور ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه از تولیدکنندگان، فروشندگان و فعالان عرصه فرهنگ عفاف و حجاب قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر، تلاش جامعه انقلابی استان در عرصه عفاف و حجاب را ستود و خاطر نشان کرد: حرکت الهی و دینی بانوان ان‌شاءالله شرایط مطلوبی در جامعه فراهم کرده است  از تلاش آنان سپاسگزاری می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به نتیجه تلاش در راه خدا تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن کریم هر کسی در راه خدا تلاش و مجاهدت کند، پروردگار راه‌ها را باز می‌کنند و حرکت بانوان در عرصه عفاف و حجاب مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود که ان‌شاء‌الله وضعیت پوشش و حجاب روز به روز در جامعه بهتر می‌شود و فعالان عرصه تولید، فروش و بانوان پیشتاز در این حرکت الهی محسوب می‌شوند.

شناسه خبر : 2475
تاریخ : 1401/4/26 11:23:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7djCpo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری بوشهر #احمد محمدی‌زاده #نمایشگاه عفاف و حجاب بوشهر #عید غدیر خم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.