آخرین اخبار
قدردانی صمیمانه استاندار بوشهر از مسئولان و رسانه ها
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به تولید ۷۵ درصد گاز کشور در استان بوشهر و تولید ۵۰ درصد محصولات پتروشیمی کشور در استان و با عنایت به اینکه بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت کشور از منطقه گوره و جزیره خارگ‌انجام‌ می‌شود، این میزان اعتبار در واقع کمترین حق استان بوشهر است. 

  احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در راستای موفقیت بزرگ تخصیص اعتبار ۱۳۷۷ میلیارد تومانی مسئولیت اجتماعی از وزارت نفت به دستور آیت الله رئیسی ریاست جمهور اظهار داشت: این مصوبه با پیگیری وزیر نفت و مدیران این حوزه، مدیران استان و همکاری و همراهی مجدانه و شبانه روزی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری محقق شد که لازم ‌است از همه این عزیزان قدردانی شود. 

  وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای احقاق حقوق مردم شریف استان بوشهر استفاده می‌کنیم و شبانه‌روزی پای کار هستیم و خوشحالیم که در راه مطالبه گری رسانه های استان همراهی کردند که جا دارد از تمامی عزیزان رسانه ای تشکر و قدردانی ویژه کنیم.  

شناسه خبر : 2446
تاریخ : 1401/4/24 12:13:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QwRCCl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری بوشهر #احمد محمدی زاده #قدردانی #تخصیص اعتبار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.